تور گردشگری سالمندان انوار آفتاب قم به شهرستان کهک

امروز جمعی از سالمندان مقیم خانه سالمندان انوار آفتاب میهمان خانه تاریخی ملاصدرای کهک بودند.

این تور گردشگری فرهنگی سیاحتی  به همت آسایشگاه سالمندان انوار آفتاب ، بهزیستی شهرستان کهک ، مرکز مثبت زندگی ۱۴۱۴و با حمایت شهرداری کهک برگزار شد  و چهل نفر از سالمندان مرد مقیم مرکز با حضور در محوطه تاریخی اقامتگاه ملاصدرای کهک ضمن بازدید از خانه تاریخی ملاصدرا ، عصارخانه کهک و بازارچه محصولات مددجویان از برنامه های شاد شامل طنز عمو قلی و موسیقی زنده استفاده کردند.
لازم به ذکر است طبق هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان کهک و شهردار محترم کهک ،خانه تاریخی ملاصدرای کهک از ابتدای نوروز تا پایان تعطیلات محل برگزاری بازارچه عرضه صنایع دستی و تولیدات مددجویان است و بازدید از این مکان هم رایگان است.
 روابط عمومی های سازمان بهزیستی استان قم و اسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم، از اقدامات ارزنده شهردار فرهنگ دوست و دلسوز شهر کهک ، خانم طلوعی مسؤل مرکز مثبت زندگی کهک و هنرمندان عزیز صداوسیما که در این روزها ساعات خوشی را برای مددجویان و جامعه هدف بهزیستی فراهم نموده اند صمیمانه قدردانی می کند.

برای دیدن گزارش تصویری این خبر اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.