پیام مدیرعامل موسسه انوار آفتاب به مناسبت اولین سال حضور در آسایشگاه قم

فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل موسسه خیریه انوار آفتاب به مناسبت اولین سال حضور در آسایشگاه سالمندان و معلولین قم پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح می باشد.

به لطف حضرت حق و عنایت پدر امت حضرت محمد مصطفی رحمه للعالمین که آفتاب عالم تاب مهربانی برای بشر است، موسسه خیریه انوار آفتاب با توکل به خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام توانست از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ زیر بار مسئولیت خطیری که سازمان بهزیستی مبنی بر ارتقاء وضعیت آسایشگاه سالمندان و معلولین قم پیشنهاد داده بود انجام وظیفه بکنیم.

تدبیر همه کارکنان موسسه منجر به پیشرفت خط قابل توجهی در سال اول ماموریت گردید تا آنجا که لوح تقدیر از طرف سازمان بهزیستی برای کم و کیفیت خدمت رسانی ها صادر شد؛ به این امید که علاوه بر تثبیت اراده و تداوم اعمال خیر خیرین سنگ محکی برای نظارت دنباله دار آنها بر ماموریت ارتقاء وضعیت آسایشگاه تبیین شود.

خدمات موسسه به صورت فهرست وار قابل تقسیم بر فعالیتهای زیر ساختی، فرهنگی، رسانه‌ای و خدمات پشتیبانی است  که که هر کدام از آنها زیر شاخه هایی مثل زیر ساخت فضا، زیرساخت امکانات، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های رسانه ای، خدمات درمانی و  .... می باشد.

علاوه بر آن دایره خدمت گیرندگان نیز از سالمندان و معلولین فراتر رفته و تیم خدمت رسان و حتی خانواده مددجویان نیز لحاظ شده اند که انشاالله موید و پر برکت خواهد بود.

از خداوند متعال توفیق بیشتر همه را در خدمت به عزیزان نیازمند ارزومندم؛ امیدوارم سالهای پیش رو سراسر خیر و برکت برای ملت ایران و نیکوکاران باشدانشاءالله.

ارادتمند فاطمه پورمحمدی، مدیر عامل موسسه خیریه انوار آفتاب  اول مرداد 1401

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

 

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.