تلاش مسئولین آسایشگاه انوار آفتاب قم شایسته بهترین تقدیرهاست

 

به بهانه اولین سال حضور موسسه انوار آفتاب در آسایشگاه قم با خانم زند  خبرنگار نسیم قم و خبرگزاری شبستان که مدتی قبل با دوستان خبرنگار در آسایشگاه حضور داشت تماس گرفتم که مطلبی از این بازدید بگیرم، با اینکه درگیر بیماری فرزندشان بودند به علت توجه ویژه ای که به آسایشگاه داشتند در اسرع وقت ارسال کردند.

حمیده زند از جمله خبرنگارانی است که وقتی دست به قلم می شود باید منتظر جملات احساسی و بدون تملق بود.

«برخی از مشاغل و حضور در بعضی از شغل ها یک روحیه خاصی نیاز دارد، صبر و شکیبایی عجیبی می خواهد؛ خانم پورمحمدی در موسسه انوار آفتاب قم و این آسایشگاه بزرگ نشان داده که از روحیه ایثار و گذشت و صبر زیادی برخوردار هست.

اینکه بشود جمعیتی به این طیف گسترده ای را مثل یک خانواده در یک جا جمع کرد و با بیشترین مشکلات، کاری کرد که کمترین احساس نیازی داشته باشند و در هر شرایطی مورد رسیدگی قرار بگیرند بسیار دشوار هست.

وقتی می بینم در شهر من، آدم هایی هستند که نیاز به دستان مهربانی دارند پدران و مادرانی که تنها هستند و معلولان عزیزی که با قلب های پرمحبت شان، شاید حتی خوبی ها را از ما بیشتر درک می کنند در چنین محیطی مورد حمایت هستند و سعی می شود امکاناتی را برایشان فراهم کرد که احساس کنند واقعا در کنار اعضای خانواده شان هستند بسیار با ارزش است.

قطعا این مجموعه برای اینکه بتواند نیازهای این عزیزان را تامین کند به همراهی بیشتری از سوی خیرین نیاز دارد از نظر محیط و ساختمان و محیط و تجهیزات باید بتوان حداقل نیازهای آنان را براورده کرد و هر نقطه ای از این مجموعه که توسط خیرین آباد و عمران شود، باقی الصالحاتی برای همین انسان های نیکوکار هست.

مدیریت این مجموعه نشان داده که همه تلاش خودش را برای رفاه و رفع مشکلات این عزیزان به کار گرفته است و اگر نقصانی دیده می شود شاید نشان از سهمی بر جای مانده از وظایف هر یک از ماست در قبال این عزیزان تا به شرایط ایده آل برسند.

اینکه در این مجموعه پرسنل دلسوزانه تلاش می کنند خودش نشان دهنده یک مدیریت منسجم هست، و باید از هر طریقی که در توان ماست به کمک این مدیریت بشتابیم و احساس کنیم هر یک از این عزیزان عضوی از خانواده ما هستند، اینکه امروز دست یکی رو بگیریم که اگر فردا خودمان یا خانواده مان بنا بر شرایطی تنها شد، دستانی باشند که یاری گر آنها باشند.

امیدواریم اصحاب هنر و فرهنگ و رسانه قم نیز به نوبه خود، همپای این خیرین تلاش کنند تا بتوان بهترین امکانات و تجهیزات را برای این عزیزان فراهم کرد هر چند همین تلاش ها نیز شایسته بهترین تقدیرهاست.»

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

 

 

جلالبیطرفان

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.