خدمت در این آسایشگاه، برای من برکات زیادی در زندگی داشته است

روح الله باقری سوپروایز انوار آفتاب یکی از نیروهای خدوم است که تلاش زیادی در مسیر خدمت به این عزیزان دارد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: 14 سال مشغول به خدمت هستم که 10 سال سوپروایزر و 4 سال نیز مراقب بوده ام.

باقری عنوان کرد: وقتی این جا مشغول به خدمت هستم انگار در دنیای دیگری زندگی می کنم و سراسر خدمت در این جا خودش اتفاق و سرشار از رویدادهای زیباست، شاید اتفاق مهمی که در زندگی‌ام بود زیارت کربلاست که از این عزیزن دارم.

وی تصریح کرد: پولی که از این جا داریم کم است ولی برکت زیادی دارد، این جا هر روز آن با خاطراتی همراه است، خاطره ای که دارم یک مددجویی بود که برایش کار کوچکی انجام دادم و گفت دعا می کنم به کربلا بروی که به یک ساعت نشد که از سازمان تبلیغات اسلامی قم زنگ زدند و گفتند اسم من برای کربلا درآمده و از طرفی حج عمره نیز پذیرفته شدم.

سوپروایز آسایشگاه انوار آفتاب ادامه داد: من برای کمک گرفتن به این عزیزان که واقعا مشکلات زیادی دارند به خیرین و دیگران رو می اندازم و بارها این کار را کرده ام، افتخار می کنم برای این عزیزان قدمی بردارم.

باقری بیان کرد: دولت توان رسیدگی به این عزیزان را ندارد و بیشترین بار حمایت ها بر دوش خیرین است، من وظیفه خود می دانم که خادم کوچکی از مجموعه هستم و به این عزیزان خدمت می کنم.

وی عنوان کرد: افرادی که دوست دارند کار خیر انجام دهند و نمی دانند کجا هزینه کنند توصیه می کنم به این آسایشگاه بیایند و به حمایت بپردازند.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا  و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.