خدمت در آسایشگاه باعث شده در بدترین گرفتاری‌ها، شاهد گشایش‌هایی باشم

یکی از پزشکان خدوم آسایشگاه انوار آفتاب گفت: خدمت به این عزیزان، باعث شده گاهی در بدترین گرفتاری‌ها، شاهد گشایش‌هایی باشم.

دکتر حسن حسینی پور در گفتگویی با روابط عمومی آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اظهار داشت: از سال 91 به عنوان پزشک در قسمت سالمندان مشغول به کار بودم و در 6 ماه اخیر در بخش معلولان و سالمندان فعالیت دارم.

وی عنوان کرد: پول این کار برکت زیادی دارد و من در این مدت خاطره های تلخ و شیرینی زیادی دارم، در گذشته بخش نگهداری خواهران و برادران بود و به یاد دارم خانمی با چند بچه دچار سکته مغزی شده و بستری بود.

این پزشک تلاش گر ادامه داد: وقتی همسرش به این جا آمد گفتم همسرت را از این جا ببر و بگذار در محیط خانه باشد ، او گفت فرزندانم، مادرشان را با این حال وخیم آورده‌اند، واقعا عشق بسیار زیادی بین این زن و مرد وجود داشت و همسرش را به منزل برد اما سه روز بعد خانم درگذشت.

وی تصریح کرد: مادری دیگر را به یاد دارم که با داشتن 8 فرزند وقتی حالش وخیم بود و با پسرش تماس گرفتم می گفت مراقب باشید ایام عید مادرمان فوت نکند تا عید را از دست ندهیم و این بی مهری ها خیلی عجیب بود.

دکتر حسینی پور بیان کرد: هیچ کانونی مانند خانواده برای این عزیزان نیست و باید تلاش کرد، این جا با مدیریت جدید نیز تغییراتی داشته و همانند کانون پرمهر خانه برای این عزیزان است، البته نواقص و کمبودهایی وجود دارد که با حضور خیرین رفع شود.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا  و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.