معلولان، فرشته‌های زمین هستند و نزد خدا روزی دارند

 

معاون آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب گفت: معلولان، فرشته‌های زمین هستند و نزد خدا روزی دارند و زندگی کنار آنها، سرشار از برکت است.

عباس لطفیان گفت: از سال 1373 در این مرکز به عنوان مددکار اجتماعی و در حال حاضر معاون مرکز هستم، اگر کار برای رضای خدا باشد و خدمت به معلولان و سالمندان را در پیش بگیریم، هر ریال آن برکت دارد.

وی افزود: معلولان، فرشته‌های زمین هستند و نزد خدا روزی دارند و زندگی کنار آنها، سرشار از برکت است و نگهداری از سالمندان نیز برکات زیادی به همراه دارد.

لطفیان بیان کرد: هر وقت نیازی داشتیم، خدا آن را به برکت این کار رسانده است، گاهی انبار به صفر رسیده ولی کمک‌هایی از راه رسیده که از آن بی خبر بودیم، مدتی قبل آقایی از آلمان که بچه اش دچار سرطان بود توسط یک ایرانی به آسایشگاه معرفی شد و کمک های خوبی داشت.

وی عنوان کرد: نماینده‌ ایشان از آلمان با حضور در این جا یک نیسان وسایل برای این عزیزان تهیه کرد و به یاد دارم یک زمان وقتی می خواستیم برای بچه ها لباس تهیه کنیم آقایی آمد و همان مبلغ 700 هزار تومان مورد نیاز در 8 سال قبل را هدیه کرد.

معاون آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب خاطرنشان کرد: اگر صادقانه دنبال مشارکت باشیم و به خیرین نیازهای واقعی را برسانیم، خداوند پاسخ خوبی می دهد و سلامت از دعای این عزیزان است و این بهترین خاطره است که در ذهن می ماند.

وی تعریف کرد: سال 98 در بیمارستان بستری شدم و گفتند 20 درصد زنده می مانم و من 90 درصد هم از دعای این عزیزان و 10 درصد آبرویی که داشتم بهبود یافتم.

این مددکار اجتماعی گفت: از جمله خاطرات تلخ این است که با توجه به وابستگی به این عزیزان زمانی که فوت می‌کنند برایمان بسیار سخت است.

وی عنوان کرد: خدا را شکر که بسیاری از مشکلات را حل کرده ایم و اگر برای رضای خدا هر قدمی برداریم خستگی ندارد.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا  و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.