تغییر نگاه به معلولان؛ نیازمند توجه بیشتر مسئولان، مدیریت شهری و خیرین

رئیس شورای اسلامی شهرمقدس قم با تاکید بر تغییر نگرش در خصوص زندگی معلولان و توجه به این عزیزان اظهار داشت: مدیریت شهری با برنامه ریزی در جهت مناسب سازی معابر و پارک ها در جهت بهره مندی بیشتر این قشر، در کنار کمک‌های خیرخواهانه خیرین می تواند شرایط بهتری را در محیط شهری فراهم آورد.

 

دکتر حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهرمقدس قم در پیامی در خصوص آسایشگاه معلولین و سالمندان انوار آفتاب، ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به امور معلولین و تکریم سالمندان، خواستار همراهی روزافزون خیرین در کنار مدیران اجرایی مرتبط، جهت بهبود زندگی این عزیزان در آسایشگاه شد.

در این پیام آمده است:

حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان عزیز فرصتی را برای اندیشیدن فراهم می آورد، در این مکان می توان اعجاز زندگی را در چهره عزیزانی دید که اگر چه به ظاهر کم توان به نظر می رسند، اما دل پر امید دارند و البته چشم امید به دستان مهربانی دوخته اند تا آنان را باور کنند.

بدون شک تغییر نگرش در مورد  معلولان و کمک‌های خیرخواهانه خیرین در کنار برنامه ریزی و پیگیری امور این قشر از جامعه توسط مسئولین ذی ربط، شرایط بهتری را در محیط شهری و مناسب سازی فضاهای مختلف به ارمغان خواهد آورد؛ آسایشگاههای نگهداری معلولان و سالمندان، یک فضای صمیمی و میزبان عزیزانی است که در تنهایی های خود، نیاز به همدلی و همراهی دارند.

این عزیزان شایسته زندگی به مراتب مطلوب تری  شرایط هستند و قطعا مسئولان امر و خاصه خیرین در کنار و دوشادوش هم، با دستان مهربان خود، بهترین ها را برای آنان رقم خواهند زد.

خیرین همواره سرمایه های با ارزشی هستند که پشتوانه مهمی برای حمایت از این قبیل مراکز بوده و هستند و بهترین ها را در نیکوکاری و گذشت به تصویر کشیده‌اند و همچنان نیز با دلهای مهربان و دستهای بخشنده خود توفیق خدمت به این عزیزان را به دست خواهند آورد.

این جانب ضمن ارج نهادن به کمک‌های ارزشمند خیرین و قدردانی از نیروهای خدوم این مجموعه، برای دست اندر کاران خدمت رسانی به این جامعه آرزوی توفیق دارم.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا  و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.