بسیاری از مشکلات زندگی‌ام، با خدمتی که در این آسایشگاه می کنم حل شده است

 

حسابدار آسایشگاه  سالمندان و معلولین انوار آفتاب گفت: بسیاری از مشکلات زندگی‌ام، با خدمتی که در این آسایشگاه می کنم حل شده است.

محمد خدادادی در گفتگویی با روابط عمومی آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار افتاب در خصوص فعالیت‌هایش اظهار داشت: بنده 8 سال مشغول به کار هستم و بودن در کنار معلولان و سالمندان عزیز تاثیر زیادی در زندگی ام دارد.

حسابدار آسایشگاه  سالمندان و معلولین انوار آفتاب بیان کرد: بسیاری از مشکلات زندگی‌ام، با خدمتی که در این آسایشگاه می کنم حل شده است.

وی عنوان کرد: خیر و برکت زیادی را در زندگی ام احساس می کنم و همین حقوق کم نیز به برکت شغلی که دارم بسیار اثرات مثبتی در زندگی ام داشته است.

خدادادی خاطرنشان کرد:روزی که به آسایشگاه آمدم، اصلا اهل تشکیل خانواده نبودم ولی با احساس خوبی که در بین این عزیزان همچون اعضای خانواده ام داشتم بسیاری از مشکلاتم برای ازدواج حل شد و ازدواج کردم.

وی گفت: وقتی خدا بخواهد مشکلات را حل می کند و با همین درآمد هم زندگی ام چرخید و بخش زیادی از مشکلاتم را توانستم حل کنم، چون می دانم خداوند به من لطف دیگری دارد.

این پرسنل تصریح کرد: خاطرات زیادی در طول این سالها دارم و خانواده ای بود که مددجویی را گم کرده بودند و موفق شدند وی را در آسایشگاه ما پیدا کنند در حالی که از راه دوری آمده بودند.

وی خاطرنشان کرد: فوت مددجوها نیز خاطره تلخی است و ما وقتی آن را تجربه می کنیم از صمیم قلب ناراحت می شویم، من همیشه تلاش می کنم در حد توان خود این مجموعه را معرفی کنم هر چند خیلی‌ها آن را هنوز نمی شناسند و باید به خوبی معرفی شود.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.