دعای خیر این عزیزان معلول آسایشگاه، در درگاه خدا بی‌پاسخ نیست

 

یکی از مددکاران تلاش گر آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب با اشاره به فعالیت‌های خود، تاثیر دعای معلولان و سالمندان را در رفع مشکلاتش بسیار موثر می داند.

علی رحمانی در گفتگو با روابط عمومی آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب تشریح فعالیت‌هایش در این موسسه خیریه اظهار داشت: بیش از 4 سال مددکار و مراقب معلول و آرایشگر این عزیزان هستم و قبل از این نیز به مدت 4 سال برای کارهای خیر، در موسسه حضور می یافتم و سر این عزیزان معلول و سالمند را اصلاح می کردم.

این مددکار تلاش گر بیان کرد: وقتی در بین این بچه ها هستم، بهترین لحظه های عمرم را سپری می کنم و واقعا شاداب و با نشاط می شوم و انرژی مثبتی می گیرم و آن را به این عزیزان نیز منتقل می کنم تا انرژی آن ها مثبت باشد.

وی عنوان کرد: در چنین شرایطی حال من بهتر می شود و افتخار می کنم در بین آن ها هستم و در کجا که باشم می گویم مراقبت معلول هستم.

رحمانی با بیان اینکه دعای خیر این عزیزان معلول در درگاه خدا بی‌پاسخ نیست خاطرنشان کرد: با دعای این بچه ها بارها شده گشایش‌هایی را در زندگی ام درک کردم و وقتی خیلی گرفتار بودم و برایم دعا کرده اند آن مشکل رفع شده است.

وی گفت: خاطره دیگری دارم اینکه وقتی همسرم باردار بود و من آن شب این جا بودم و بسیار نگرانی داشتم و با حال گرفته ای مشغول به کار شده بودم، از طرفی حال همسرم زیاد خوب نبود و من از معلولان عزیز خواستم برای ایشان دعا کنند تا فرزندمان متولد شود.

این مددکار خدوم تصریح کرد: این عزیزان قلب بزرگی دارند و برایم دعا کردند و در کمترین زمان ممکن در بهترین شرایط فرزندم به دنیا آمد، به لطف خدا و با دعای خیر این عزیزان همسری خوب و سه اولاد دارم و خدا را شکر می کنم فرصت خدمت در این جا را برای من فراهم آورد.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا  و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.