پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با شعار «رسانه به توان فرهنگ» در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور گلناری دبیر پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان اظهار داشت: دوره پنجم این جشنواره، امسال با شعار «رسانه به توان فرهنگ» برگزار می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی باید نگاه فرهنگی داشته باشند و اصول فرهنگی و اخلاقی را در اولویت فعالیت‌های رسانه‌ای خود قرار دهند.

گلناری با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود، اظهار کرد: محورهای بخش اصلی شامل ۶ عنوان گزارش مکتوب، گزارش تصویری، مصاحبه مکتوب، مصاحبه تصویری، نقد و یادداشت و کلیپ آموزشی ۶۰ ثانیه‌ای با موضوع فرهنگ رفتار با معلولان است.

وی ادامه داد: بخش جنبی نیز در ۷ محور برگزار می‌شود که شامل شعر و دلنوشته، داستان کوتاه، طنز مکتوب، کاریکاتور، عکس سوژه‌ای، فن بیان و کلیپ است.

گلناری گفت: در بخش اصلی و جنبی، هر شرکت کننده حداکثر سه اثر می‌تواند ارسال کند و آئین اختتامیه جشنواره در مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: راه یافتگان به مرحله نهایی در سه بخش فن بیان، کاریکاتور و کلیپ در روز پایانی به صورت حضوری با نظارت داوران رقابت خواهند کرد و به برگزیدگان مشترک یک جایزه تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره در شناسایی ظرفیت‌های معلولان نقش پررنگی دارد و استعدادهای نهفته آنان را شکوفا می‌کند، گفت: انتظار داریم مسئولان استان توجه ویژه‌ای به این قشر داشته باشند و حمایت بیشتری صورت دهند، امیدواریم این جشنواره کمک خوبی به حقوق از دست رفته معلولان به ویژه در بحث اشتغال آن‌ها فراهم آورد.

گلناری در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره، گفت: شرکت در این جشنواره، علاوه بر افراد معلول برای سایر افراد نیز آزاد است و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ به شماره واتساپ ۰۹۰۳۱۸۴۹۸۷۹ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت tavannegar.ir مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.