نمایندگان سازمان بهداشت جهانی از آسایشگاه انوار آفتاب قم بازدید کردند

 

 

نمایندگان سازمان بهداشت جهانی (WH0)  روز گذشته از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بازدید کردند.

 این بازدید میدانی جهت بررسی وضعیت نگهداری از معلولین و سالمندان آسایشگاه انوار آفتاب، توسط نمایندگان سازمان بهداشت جهانی (WH0)، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور انجام شد.

در پایان این دیدار نماینده سازمان بهداشت جهانی (WH0) ضمن قدردانی از مدیریت و پرسنل آسایشگاه انوار آفتاب قم، فعالیت های این مرکز را نشان از یک کارگروهی با برنامه ریزی دقیق عنوان کرد.

خانم کرد شاکری با اشاره به فضای عالی آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب گفت: سیستم محیط و برنامه ریزی آسایشگاه می تواند برای سایر مراکز الگو باشد.      

همچنین این ارگان جهانی، برنامه ای برای تجهیز اتاق قرنطینه برای مراکز نگهداری شبانه روزی بالای صد نفر دارد که از مراحل ساخت این ساختمان نیز بازدید و دستوالعملهای استاندارسازی شده جهانی  برای ساخت این اتاق قرنطینه اعلام شد.

فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم نیز با تشکر از حضور این گروه در آسایشگاه گفت: در این یازده ماه مدیریت آسایشگاه، تمام تلاش ما بر این است که به نحو احسن از مددجویان نگهداری شود.

وی با اشاره به اینکه این آسایشگاه یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی کشور می باشد، افزود: جهت بهتر شدن وضعیت اسکان این عزیزان در این مدت شروع به تعمیر و ساخت خوابگاه های جدید نموده ایم که هنوز برای رسیدن وضعیت ایده ال باید بسیار هزینه و کار شود.

برای دیدن گزارش تصویری این بازدید اینجا کلیک کنید.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا  و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

 

 

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.