پیام تبریک مدیرعامل موسسه انوار آفتاب به مناسبت روز پزشک

 

فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل موسسه خیریه انوار آفتاب در پیامی، فرارسیدن اول شهریور سالروز تولد دانشمند بزرگ ایرانی بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

 

 متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول شهریور زادروز یکی از بزرگ‌ترین دانشمند ایرانی بوعلی سیناست که به‌درستی روز پزشک نام‌گرفته است. این روز، روز بزرگداشت همه پزشکانی است که اخلاق و اندیشه والای ابن‌سینا را سرلوحه خود قرار داده و التیام دردهای بیماران برای آنان اولویت دارد.

حرفه مقدس پزشکی، از مصادیق ارزشمند ایثار، خدمت به خلق و جلب رضایت حضرت حق بشمار می رود و در آموزه های دینی ما نیز بر نقش مهم پزشکان تاکید شده است به گونه ای که امام صادق(ع) می فرمایند : اهل هیچ سرزمینی از سه گروه بینیاز نیستند : فقیه دانشمند پرهیزگار ، نامدار نیکوکار و مورد اطاعت و پزشک ماهر و مورد اعتماد.

در ایام عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان شهید هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافعان سلامت که با ایثار و ازخودگذشتگی برگرفته از مکتب عاشورایی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ این روز را به تمامی پزشکان فرزانه و جامعه پزشکی تلاش‌گر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی، توفیق و بهروزی این بزرگواران را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

اجرکم عندالله

فاطمه پورمحمدی

مدیر عامل آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب

اول شهریور 1401

 

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.