برگزاری پویش «هدیه اسباب بازی» برای کودکان اتیسم و معلولین آسایشگاه قم

 

به مناسبت آغاز ماه مبارک رجب پویش «هدیه اسباب بازی» به کودکان اتیسم و معلولین آسایشگاه قم راه اندازی شد.

 

در آستانه آغاز ماه مبارک رجب پویش «هدیه اسباب‌بازی» توسط موسسه انوار آفتاب برگزار می‌شود؛ در این پویش مردمی، کودکان و نوجوانان می توانند از بین اسباب بازی خود یکی را به عنوان هدیه به کودکان اتیسم و معلولین آسایشگاه قم هدیه دهند.

 

 

مؤسسه انوار آفتاب شامل سه مرکز آموزشی و توانبخشی اوتیسم که جهت آموزش کودکان طیف اتیسم و والدین ایشان و مرکز مثبت زندگی با 740 پرونده خانواده های نیازمند دارای فرزند معلول و آسایشگاه سالمندان و معلولین قم میباشد.

 

آسایشگاه سالمندان و معلولین قم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی کشور می باشد و با کمک مردم نیکوکار اداره می‌گردد.

 

این آسایشگاه خیریه در حال حاضر پذیرای بیش از 420 نفر از سالمندان و معلولین ذهنی می‌باشد که نیمی از سالمندان و حدود 25 درصد معلولین مقیم این مرکز مجهول‌الهویه و بی‌‌سرپرست هستند.

 

مرکز آموزشی کودکان طیف اوتیسم نیز وابسته به وسائل کمک آموزشی مانند انواع بازی ها و پازل می باشد.

 

نیکوکاران و خیرین محترم برای اهداء اسباب بازی می توانند به آدرس قم، خیابان شهید محلاتی، نرسیده به میدان شهید محلاتی، آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب مراجعه نموده و یا برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09207207200 تماس حاصل کرده و یا به آدرس asaqom.com   مراجعه نمایند.

 

شماره کارت بانک مهر ایران   0022-1000-7370-6063

کد دستوری *741*3*7200#

 

جلال بیطرفان

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.