با حضور در آسایشگاه قم حس میکردم داخل بهشت هستم

به بهانه اولین سال حضور موسسه انوار آفتاب در آسایشگاه قم، با همسر شهید ابراهیم رشید، پس از حضور در آسایشگاه  به گفتگو نشستیم.

صبح اول وقت بعد از تماس تلفنی با خانم عسگری تازه فهمیدم که مسافرت بودند و دیروقت خوابیدند و زمان خوبی برای صحبت با ایشان انتخاب نکردم؛ اما خانم عسگری وقتی متوجه شدند که از آسایشگاه تماس گرفتم با فراغ بال وارد صحبت شدند.

متن زیر صحبتهای این بانوی نیکوکار درباره حال و هوای حضور ایشان در آسایشگاه و برگزاری جشن برای این فرشتگان زمینی بود.

«من خیلی وقت بود دوست داشتم بیام خانه سالمندان سر بزنم و از نزدیک و حال و احساس شان را بفهمم، خداروشکر  با لطف بچه ها این افتخار را پیدا کردم تا بتونم در کنار این عزیزان و دوستان باشم.

همیشه دوست دارم بهترین اتفاق ها بیفته، با همت بچه ها برنامه انجام شد، خیلی حالم خوب بود.

واقعا فکر نمیکردم آسایشگاه قم با این شرایط باشه، مدیریت فوق العاده بودند اینکه خودشان را ملزم کرده بودند شرایط را عوض کنند و دغدغه بهتر شدن همه چیز را داشتند و با جون و دل  برای هرکسی که در آسایشگاه حضور پیدا میکنه همه چیز را توضیح میدهند تا بتونن حتی قدمی کوچک برداره.

منم قطعا کمک خواهم کرد که اتفاقی که باید بیفتد زودتر نتیجه بدهد.

دوست داشتم با تک تک سالمندان صحبت کنم و اگر کاری برای هرکسی از دستم بربیاد انجام بدم؛ واقعا دنیای شیرینی دیدم و حس میکردم در بهشت هستم و فقط به فکر شاد کردن دل انها بودم؛

واقعا ذوق داشتم خیلی دنیای قشنگی دارند و خیلی دوست دارم این اتفاق بازم تکرار بشه و بتونم این افتخار را پیدا کنم که در خدمت این عزیزان باشم و  بتونم یک کار خیلی کوچک برای این عزیزان دلم انجام بدهم.

 و اینکه ممکنه بگویند فلانی همسر شهید هستند و این کارها چیه انجام میدهد اصلا برام مهم نبود و واقعا ذوق داشتم و واقعا خیلی دنیای قشنگی دارند و خیلی دوست دارم این اتفاق بازم تکرار بشه و بتونم این افتخار را پیدا کنم که در خدمت این عزیزان باشم و  بتونم یک کار خیلی کوچک برای این عزیزان دلم انجام بدهم.

از شما و همچنین خانم پورمحمدی خیلی تشکر میکنم بابت زحماتی که کشیدید؛ امیدواریم بتونیم بازوی کوچکی باشیم و بتونیم در راه اهدافی که ایشان دارند قدمی برداریم.»

برای دیدن گزارش تصویری این جشن اینجا و فیلم جشن اینجا کلیک کنید.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

 

 

جلال بیطرفان

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.