در آسايشگاه تمام تلاشمان اين بود كه سالمندان و معلولين شاد باشند

هر جامعه‌اي در هر اندازه‌اي، نياز به فضاي فكري و سرگرمي دارد؛ هر چه فضا شاد‌تر و آموزنده‌تر باشد، انگيزه‌ي افراد بالاتر مي‌رود و باعث افزايش روحيه‌ي تلاشگري و پويايي مي‌شود.

در اين یک سال حضور موسسه انوار آفتاب در آسایشگاه تلاش كرديم كه با برگزاري مراسمات و كلاس‌ها و نشست‌ها و حضور در فضاي رسانه‌اي و خبري، فضايي گرم و صميمي و پيش‌رونده و فعال ايجاد كنيم. در اين راه از مسئولين استاني نيز دعوت كرديم كه علاوه‌بر بازديد از مجموعه، به همفكري جهت بهبود وضعيت مددجويان بپردازند.

امروزه هر مجموعه‌اي براي اينكه بتواند خود را به اطرافيانش بشناساند و از برنامه‌هاي خود به ديگران اطلاع دهد؛ نياز به زيرساختي قوي در فضاي مجازي و رسانه‌هاي خبري دارد؛  با  به روز‌رساني سایت ASAQOM.com، چاپ ويژه‌نامه آسايشگاه در روزنامه ايران، ساخت چند تيزر تبليغاتي، حضور در راديو ايران و شبكه نور و نشست مطبوعاتي با حضور مسئولين و سرپرستان روزنامه‌ها و سايت‌ها و پايگا‌ه‌هاي اطلاع رساني، توانستيم تا حد قابل توجهي خود را به عنوان يك مجموعه فعال و حاضر در فضاي رسانه معرفي كنيم.

در آسايشگاه تمام تلاشمان اين بود كه سالمندان و معلولين شاد باشند؛ دوست داشتيم هميشه خنده بر لبانشان باشد و احساس امنيت و آرامش كنند. به اين دليل ماهانه بين يك تا سه جشن به مناسبت تولد و اعياد مذهبي برگزار شد؛ از ديگر فعاليت‌هايي كه درنظر گرفته‌شد، اردو‌هاي تفريحي و زيارتي(هرهفته) و تماشاي فيلم‌هاي كمدي در سينما بود.

براي درگير كردن قوه‌ي تفكر و خلاقيت مددجويان، كلاس‌هاي خواندن و نوشتن و نقاشي توسط كارشناس روانشناسي برگزار كرديم همچنين با هدف اشتغال‌زايي و سرگرمي، كلاس آموزش نخ‌ريسي در سه ماه ارائه شد.

 برگزاري كلاس‌هاي آموزش رفتار حرفه‌اي و طرح واره‌ها از جمله فعاليت‌هاي فرهنگي براي پرسنل مجموعه بود.

 همواره قدردان كمك‌هاي مالي و معنوي خيرين بزرگواري هستيم كه در اين يك سال ما را همراهي كردند، برگزاري مراسماتي براي تجليل از اين بزرگواران كمترين كاري بود كه مي‌توانستيم در حق محبت ايشان انجام دهيم.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.