آرزوی من کار کردن در محیط آسایشگاه سالمندان و معلولین بوده است

مسئول فنی آسایشگاه سالمندان و روان شناس موسسه انوار آفتاب خدمت به سالمندان و معلولان را توفیقی غیرقابل توصیف و ارزشمند می داند.

مجید فرج اللهی در گفتکو با خبرنگار ما ابتدا در مورد فعالیت‌هایش گفت: از سال 85 تاکنون در آسایشگاه مشغول به خدمت هستم و حتی آمدن من در رشته روانشناسی برای این بود که در خانه سالمندان و معلولان خدمت کنم.

مسئول فنی سالمندان افزود: از سال 80 تا 85 در مرکز روزانه بچه های عقب مانده ذهنی بالای 14 سال مشغلول کار بودم و با دل و جان به این جا آمدم، خدا را شکر می کنم هر چه خواستم به آن رسیده ام و زندگی پربرکتی دارم.

این روانشناس عنوان کرد: من با تک تک این عزیزان زندگی کردم و سراسر خاطره است، روزهای جمعه  دلتنگ می شوم که سر کار برگردم، 17 تا 18 سال با این عزیزان زندگی کردیم و به آنها وابسته ایم.

فرج اللهی با اشاره به خاطره ای تصریح کرد: سال 88 وقتی کربلا ثبت نام کردم، شرایط برای رفتن مهیا نمی شد، یک روز یادم می آید برای یکی از معلولان هدیه ای کوچک گرفتم و اینقدر خوشحال شد که گفت انشالله کربلا بروی و فردای آن روز پس از مدت ها برای رفتن به سفر با من تماس گرفتند.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا  و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.