حمایت هلال احمر از بیماران اتیسم با امضا تفاهم نامه مشترک

 

رئیس سازمان داوطلبان از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان انجمن اتیسم ایران و سازمان داوطلبان باهدف رفع نیاز های دارویی بیماران اتیسم خبرداد.

 

صبح امروز با برگزاری  نشست مشترک با حضور وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان و سعیده صالح غفاری مدیر عامل انجمن اتیسم ایران، تفاهم نامه همکاری دوجانبه برای تامین بخشی از نیازهای دارویی بیماران نیازمند مبتلا به اتیسم و برخی اقلام ضروری آنها مانند پوشینه، به امضا رسید و بین طرفین مبادله شد.

 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در این خصوص گفت: در قالب این تفاهم نامه، ارائه خدمات دارویی و تامین برخی اقلام مانند پوشینه به بیماران نیازمند مبتلا به اتیسم، جزو دستورکار حمایتی این سازمان قرار می‌گیرد.

 

وحید سلیمی‌ با ابراز خرسندی از انعقاد  تفاهم نامه همکاری سازمان داوطلبان  با انجمن اتیسم ایران  در دهه کرامت، اظهار کرد: امید است خدمات اجتماعی و سلامت محور سازمان داوطلبان به این جامعه هدف خاص، گام موثری در راستای پاسداشت کرامت و تامین بیش از پیش امنیت خاطر بیماران اتیسم و اطمینان خانواده‌ های آن‌ها باشد.

 

غفاری مدیر عامل انجمن اتیسم ایران نیز در این جلسه بر اهمیت و ضرورت خدمات حمایتی ازسوی جمعیت هلال احمر و دیگر حامیان، خیرین حقیقی و اشخاص حقوقی در راستای کمک به بیماران اتیسم تاکید کرد و افزود: خانواده‌های بیماران اتیسم در  زیر چتر حمایتی سازمان‌ها وخیرین، قوت قلب بیشتری برای نگهداری از بیماران خود و تحمل مشکلات این مسیر خواهند داشت، از این رو باید با هم افزایی و همکاری، تداوم و تحقق چنین تفاهم نامه‌هایی مورد اهتمام وپیگیری قرار گیرد.

 

منبع: روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.