پیام تسلیت مقام معظم رهبری و مسئولین و مقامات کشوری در پی درگذشت پدر شهیدان پورمحمدی

 

مقام معظم رهبری و مسئولین و مقامات کشوری در پیامهایی جداگانه‌ای درگذشت حاج حبیب پورمحمدی خیر مدسه ساز و پدر شهیدان پورمحمدی را تسلیت گفتند.

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای حاج حبیب‌الله پورمحمدی از مبارزین قدیمی نهضت اسلامی و پدر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم آقای حاج حبیب الله پورمحمدی رحمة الله علیه را که پدر محترم دو شهید عزیز و خود و فرزندانش از مبارزان قدیمی نهضت اسلامی بودند به خاندان گرامی و منسوبان و دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم و رحمت الهی و حشر با فرزندان شهیدش را برای ایشان مسالت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای

 

 

در بخشی از پیام دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: ایشان از مبارزان فعال دوران نهضت اسلامی و دلسوزان نظام و از متدینین و معتمدین شهرستان رفسنجان بود که همواره در خدمت به دین و شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و امور خیریه و عام‌المنفعه تلاش بی‌شائبه‌ای داشتند.

 

 

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در پی درگذشت ابوالشهیدین حاج حبیب‌الله پورمحمدی آمده است: بدون‌تردید مجاهدت‌های پیش از انقلاب و همراهی مستمر با انقلاب به ویژه تقدیم ۲ شهید والامقام و ایضاً تلاش بی‌شائبه در خیرات و مبرات و تعظیم شعائر آل‌الله، حسنات ارزشمندی است که به فضل پروردگار، رضوان الهی را نصیب آن مرحوم خواهد کرد.

 

 

در بخشی از پیام آیت الله موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز نیز آمده است: حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی پور محمدی(دامت توفیقاته) در گذشت مبارزانقلابی و خیر خدوم مرحوم حاج حبیب پور محمدی ابوالشهیدین وابوالزوجه محترم رابه شما و خاندان مکرم پور محمدی صمیمانه تسلیت میگویم.

 

 

معاون اول رئیس جمهور نیز در پیامی درگذشت پدر همسر حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی را تسلیت گفت.

در پیام محمدرضا عارف آمده است: اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی، همسر بزرگوارتان، خانواده محترم و همه بستگان داغدار تسلیت می‏‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم.

 

 

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز با تسلیت به حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی و بازماندگان، برای آن فقید سعید و فرزندان شهید والامقامشان علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان، آرامش قلبی توام با اجر فراوان و پایدار خواستار شد.

 

 

دکتر علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت پدر همسر حجت‌الاسلام پورمحمدی آمده است: درگذشت تأثر انگیز ابوازوجه گرامی‌تان (مرحوم حبیب پورمحمدی) را صمیمانه به شما و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای آن فقید سعید، آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز، تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو مسالت می کنم. طوبی لهم و حسن مآب.

 

 

دکتر محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری نیز در پیامی به حجت الاسلام پورمحمدی عنوان کرده است: وصف ارادت آن مرحوم به رهبری معظم انقلاب و میزبانی از ایشان در  منزل خویش نیز زبانزد خاص و عام است.

مرحوم پورمحمدی در سالهای اخیر در فرآیند ساخت و نوسازی مدارس نیز فعال بود و از خود نامی ماندگار برجای گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسليت می‏‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی و خانواده محترم سلامتی مسئلت دارم.

 

 

در پیام هیئت امناء مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز در پی درگذشت پدر همسر حجت‌الاسلام پورمحمدی آمده است: درگذشت ابوالشهیدین مرحوم حبیب پورمحمدی را به جنابعالی و همسر مکرمه شما تسلیت می‌گوییم و از پیشگاه حق‌تعالی برای آن فقید سعید و  فرزندان شهیدش غفران و رضوان و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نماییم.

 

 

 

 در پیام حجت‌الاسلام حسن خمینی یادگار امام خمینی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین  مصطفی پورمحمدی آمده است: درگذشت پدر همسرتان مرحوم آقای حاج حبیب پورمحمدی (رحمت‌الله‌علیه) را خدمت جنابعالی و بیت مکرم و بازماندگان محترم تسلیت عرض می نمایم. آن مرحوم افتخار داشت که دو فرزند خود را در راه اسلام عزیز تقدیم کند. خدای متعال ایشان را با اولیاء صالحین خود محشور دارد.

 

 

در پیام تسلیت آیت‌الله دری نجف‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر سابق اطلاعات در پی درگذشت پدر همسر حجت‌الاسلام پورمحمدی نیز آمده است: ارتحال پدر همسر گرامی آن‌جناب، مبارز خدوم و انقلابی و از یاران امام راحل و رهبر معظم ابوالشهدین مرحوم حاج حبیب‌ پورمحمدی را به جناب‌عالی و بیت مکرم و بازمندگان شریف تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه و رضوان الهی و برای جناب‌عالی و بازماندگان شریف اجر و صبر و حسن توفیق مسئلت می‌نمایم.

 

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.