شهر دوستدار سالمند با مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها»

 

مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» با محوریت توجه به ابعاد گوناگون زندگی سالمندان به همت دبیرخانه شهر دوستدار سالمند اصفهان برگزار می‌شود.

 

دبیرخانه شهر دوستدار سالمند اصفهان با همکاری دفتر تخصصی هنرهای تجسمی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مسابقه ملی عکس «ریشه‌ها» را برگزار می‌کند.

 

این جشنواره با موضوعات سالمندان و دورهمی خانوادگی، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، سالمند و ارتباط بین نسلی، سالمند و ازدواج، سالمند و معنویت، سالمند و زندگی شهری، سالمند و سفر و گردشگری، سالمند و شادی و نشاط، سالمند و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و سالمند و چالش‌های سلامتی، بیماری و اعتیاد در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

 

جوایز مسابقه ملی ریشه‌ها در بخش تک عکس برای نفرات اول تا سوم و تقدیر هیئت داوران برای دو نفر به ترتیب ۸۰، ۶۰، ۴۰ و ۲۰ میلیون ریال است. در بخش مجموعه عکس نیز جایزه ویژه دوستدار سالمند به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و تقدیر هیئت داوران به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

 

همچنین عکاسانی که آثار آنها به نمایشگاه جشنواره راه پیدا کند، در بخش تک عکس، سه میلیون ریال و در بخش مجموعه عکس، ۱۰ میلیون ریال به‌عنوان حق‌التألیف دریافت می‌کنند. مبلغ حق‌التألیف به افراد دریافت‌کننده جایزه تعلق نمی‌گیرد.

 

مجید کورنگ بهشتی، حسن غفاری و امیرحسین کمالی، اعضای هیئت داوران مسابقه ملی عکس ریشه‌ها را تشکیل می‌دهند.

 

علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به شماره ۰۹۳۳۱۱۰۴۸۰۰ در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام ارسال کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی risheha.fest یا وبسایت www.bevaghteisfahan.com مراجعه کنند و یا با دبیرخانه جشنواره به نشانی اصفهان، چهارراه علامه امینی، کنارگذر اتوبان صیاد شیرازی، دبیرخانه شهر دوستدار سالمند با شماره ۰۳۱۳۲۶۷۰۲۸۹ تماس بگیرند.

 

گفتنی است زمان داوری آثار و اعلام نتایج نیز در اسفندماه سال‌جاری خواهد بود.

 

 

منبع: ایکنا

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.