مهلت شرکت در رویداد ملی «حرکت با برکت» تا ۱۰ دی‌ماه تمدید شد

 

با توجه به استقبال و درخواست علاقه‌مندان و ایده‌پردازان مهلت شرکت در رویداد ملی «حرکت با برکت» تا ۱۰ دی‌ماه جاری تمدید شد.

 

کارشناسان، نخبگان، اعضای هیات علمی، چهره‌های دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه، فناورانه، کارآفرینانه و دانش‌بنیان خود را در حوزه اشتغال‌زایی معلولین به رویداد «حرکت با برکت» ارائه دهند.رویداد ملی «حرکت با برکت» به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت، قرار است به شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه‌ اشتغال‌زایی برای معلولین بپردازد.بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام رویداد ملی «حرکت با برکت» را با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد ظرفیت برای توانمندی معلولین با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و موسسه رعد الغدیر برگزار می‌کند.

 

تا‌کنون تعداد قابل توجهی طرح و ایده به رویداد «حرکت با برکت» رسیده و پیش‌بینی می‌شود با تمدید شرکت مهلت، طرح‌های بیشتری به دبیرخانه ارسال شود.فعالان و ایده‌پردازان این حوزه می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود در حوزه‌ اشتغال معلولین، اشتغال معلولین در زمینه بنگاه‌محور، خوداشتغالی معلولین و حوزه تولید خدمات و محصولات مورد نیاز معلولین را به آدرس event.barkat.ir ارسال نمایند.علاقه‌مندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای بنیاد برکت به آدرس www.barakatfoundation.com مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن ۶۳۴۶۸۸۸۸- ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد «حرکت با برکت» توسط داوران ارزیابی و طرح‌های برگزیده همزمان با برگزاری اختتامیه در ۲۵ دی‌ماه معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. بنیاد برکت علاوه بر اهدای جوایز نقدی، از طرح‌ها و ایده‌های منتخب و برتر برای اجرایی و عملیاتی شدن حمایت‌های مالی و معنوی خواهد کرد.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.