برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در مهرماه

 

دبیراجرایی ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با اشاره به اینکه ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در مهرماه، خبر داد.

 

نشست و هم اندیشی دبیر اجرایی و عوامل اجرایی و داوران، ششمین جشنواره ملی رسانه معلولان در شیرخوارگاه نرجس اصفهان برگزار شد.

 

در این نشست منصور گلناری دبیر اجرایی جشنواره ضمن اهدا احکام داوران، گزارش جامعی از چگونگی برگزاری اختتامیه جشنواره به حاضران ارائه کرد و در خصوص آمار آثار ارائه شده گفت:پایان مهلت ارسال آثار ۳۱ مردادماه بوده و  ۷۰۰ اثر از ۲۲۰ نفر و از ۲۶ استان به دبیرخانه جشنواره رسیده است و اختتامیه این جشنواره در هفته آخر مهرماه برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره، شناسایی و نمایش توانمندی‌ها و نقاط قوت معلولان بخصوص معلولان حوزه رسانه به جامعه و مدیران و مسئولان و حمایت از این دیدگاه‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهاست.

 

برنامه‌ریزی ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان برای صاحبان اثر غیر معلول در قالب های گزارش مکتوب، عکس، مقاله و یادداشت، کاریکاتور، کلیپ، مصاحبه صوتی و تصویری و برای معلولان در قالب‌های دلنوشته، عکس، داستان کوتاه، کاریکاتور و فن بیان و با محورهای مناسب سازی فیزیکی، کودکان کار، زنان بی‌سرپرست، اعتیاد، سالمندان و مشکلات معلولان در تیرماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

 

این جشنواره اولین دوره خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد  و با توجه به استقبال شایسته‌ای که از آن شد به دوره‌های بعد رسید و ششمین دوره خود را در مهرماه ۱۴۰۲ با جشن اختتامیه‌ای که به همین‌منظور برگزار می‌شود به پایان خواهد رساند.

 

منبع: فارس

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.