برگزاری وبینار هوش مصنوعی و سالمندی

 

به همت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی وبینار هوش مصنوعی و سالمندی شنبه ۸ مهر برگزار می‌شود.

 

با گسترش کاربرد هوش مصنوعی در حیطه‌های مختلف سلامت، افق‌های جدید در سالمندشناسی  به وجود آمده است . در این راستا وبینار هوش مصنوعی و سالمندی با محور اهمیت و چالش‌های هوش مصنوعی در حوزه سالمندی، غربالگری و پیشگیری با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در سالمندی با سخنرانی دکتر آریا همدانچی و دکتر فرشته رضایی، متخصصین سالمندشناسی گروه پژوهشی سلامت سالمندی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

 

همچنین در این وبینار سؤالات فن آوری چه فرصت‌هایی را برای محققان، درمانگران و خود سالمندان به وجود می‌آورد؟ آیا با گسترش آن ممکن است خود سالمندان با مشکلاتی مواجه شوند؟  آیا تبعیض سنی در این خدمات نیز رخنه خواهد کرد؟ با رویکرد فلسفه علم پاسخ داده می‌شود.

 

وبینار هوش مصنوعی و سالمندی شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند در زمان ذکر شده از طریق نشانی  https://b2n.ir/a25796   در این وبینار شرکت کنند.

 

منبع: ایسنا

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.