برگزاری رویدادهای ورزشی ویژه بیماران اتیسم در قم

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: برنامه‌ریزی برگزاری رویدادهای ورزشی و نشاط‌آور با گروه‌های مختلف از جمله بیماران اتیسم انجام شده و این جشنواره‌های ورزشی به‌زودی برگزار خواهد شد.

 

سید محمد موسوی‌منش  با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی رویدادهای ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف، اظهار کرد: بر همین اساس جلسه هم‌اندیشی با مدیر مرکز توان‌بخشی بیماران اتیسم برگزار و مقرر شد برنامه‌های مشترکی انجام پذیرد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم افزود: بررسی و توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه برگزاری رویدادها و برنامه‌های ورزشی ویژه بیماران اتیسم و خانواده‌های آنان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی بر اهمیت فعالیت‌های ورزشی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تأثیرات مثبت آن بر سلامت روانی و جسمانی بیماران اتیسم تأکید کرد و گفت: پیشنهاداتی برای برگزاری برنامه‌های تفریحی و ورزشی مناسب به منظور افزایش تعامل اجتماعی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها مطرح شد که به زودی محقق خواهد شد.

 

موسوی‌منش تاکید کرد: این اقدام بخشی از تلاش‌های گسترده شهرداری قم برای ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی در بین تمامی اقشار جامعه است و لذا دو طرف بر ادامه همکاری‌های مؤثر و برنامه‌ریزی‌های مشترک تأکید کردند تا بتوانند گام‌های مؤثری در راستای بهبود وضعیت بیماران اتیسم و خانواده‌هایشان بردارند.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.