ویلچرهای برقی سبک وارد بازار شد

 

متخصصان ایرانی برای رفع مشکل سنگینی ویلچرهای معمول اقدام به ساخت ویلچرهای آلومینیومی سبکی کرده‌اند که ضمن تحمل وزن بالا به دلیل طراحی منحصر به فرد بدنه هنگام تا شدن هم حجم بسیار کمی دارند.

 

سعید فولادی، مدیر مجموعه تولید ویلچرهای برقی، آلومینومی ایزی موبیل که با ارایه نمونه‌های متنوع ویلچرهای برقی سبک مورد توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا قرار گرفته بود اظهار داشت: همان طور که از نام محصول مشخص است، هدف این مجموعه تولید ویلچرهایی با حداقل سهولت در استفاده به منظور کمک به معلولان و سالمندان است.

 

وی افزود: ما با این رویکرد شروع به تولید محصولات ویلچر برقی کردیم که سابق بر این ویلچرهای برقی وزن بالایی داشتند(۴۵ کیلوگرم) و همراهان بیمار به راحتی نمی‌توانستند ویلچر را حمل کنند. لذا ویلچرهایی را طراحی کردیم که دو قابلیت عمده دارند، نخست از آلیاژهای سبک آلومینیوم با تحمل وزن بالا در ساخت محصول استفاده کردیم و دوم طراحی به گونه‌ای است که به راحتی تا می‌شود و در انواع خودروهای سواری حتی خودروهایی که صندوق ندارند قابل حمل است.

 

فولادی افزود: لاستیک‌های این ویلچر بسیار با کیفیت بوده و با وجود غیر بادی بودن، به دلیل وجود حفره در بدنه آن، ضربات ناشی از حرکت در مسیرهای گوناگون را دفع می‌کند. در دوخت قسمت‌های پارچه‌ای هم از الیاف تنفسی استفاده شده که علاوه بر جلوگیری از عرق کردن شخص، قابلیت جداشدن آسان و شست و شو را داشته باشد.

 

 

منبع: خبر ملت

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.