این 4 چرخه برقی معلولان را به دل کوهستان می برد

 

 

4 چرخه برقی Manul 4×4 Handquad به ویلچرسواران اجازه می دهد تا لذت عبور از مسیرهای کوهستانی را تجربه کنند.

 

دوچرخه سواران کوهستانی که رکاب می زنند نباید تمام لذت ها را به تنهایی تجربه کنند. برای کاربران معلول و ویلچرسواران، چهار چرخه برقی Manul 4×4 Handquad به گونه ای طراحی شده است که با کمک گرفتن از یک موتور الکتریکی، تجربه مشابهی از سواری را در زمین های ناهموار و کوهستانی به ارمغان بیاورد.

 

Handquad که توسط شرکت آلمانی حمل و نقل Tretzeug Gmbh ساخته شده است، در واقع دارای یک چهار چرخه مجهز به یک پیشرانه با پدال دستی است. این پیشرانه می تواند از طریق گیربکس/موتور 24 دنده  Como-Pinion خود حالت های مختلف حرکت را ارائه دهد.

 

 

موتور 250 واتی واحد دوم حداکثر 85 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد و قدرت پدال زدن راکب را تا حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت افزایش می دهد. این موتور توسط یک باتری لیتیومی 36 ولت و 20 آمپر ساعت تغذیه می شود. برد هنوز مشخص نشده است، اگرچه به نظر می رسد، می توان با انتخاب باتری دوم، ظرفیت آن را دو برابر کرد.

 

لازم به ذکر است که Handquad استفاده متداول در اطراف شهر را هدف قرار داده است. بنابراین خریداران می توانند بین چرخ های 16 در 4.0 اینچی (آفرود) یا 16 در 2.0 اینچی (جاده) یکی را انتخاب کنند.

 

 

یک قاب مفصلی از فولاد کرومولی کمک می کند تا لاستیک ها در تماس با زمین ناهموار باشند. قدرت توقف توسط ترمزهای دیسکی مکانیکی Avid BB7 جلو و عقب تامین می شود. با یک باتری استاندارد، خودرو در نهایت باید وزنی در حدود 40 تا 45 کیلوگرم داشته باشد.

 

Tretzeug به ما می گوید که Manul 4×4 Handquad باید به زودی برای پیش خرید با قیمت تقریباً 16،000 یورو (حدود 17447 دلار آمریکا) در دسترس قرار گیرد و باید بهار آینده برای خریداران ارسال شود.

 

منبع: تکناک

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.