ساخت کفش هوشمند خورشیدی ویژه افراد کم توان

 

پژوهشگران دانشکده فنی دکتر شریعتی، کفش هوشمندی برای افراد کم توان ساخته اند که قابلیت شارژ گوشی از طریق انرژی خورشیدی را دارد؛ همچنین این کفش در صورت وجود مانع می تواند به سه شیوه مختلف پیام هشدار ارسال کند.

 

یکی از شیوه های اطلاع رسانی این کفش به صورت لرزش است؛ این نوع کفش برای استفاده فرد در مکان های شلوغ و پر هیاهو و همچنین برای استفاده افراد کم شنوا طراحی شده است.ویژگی دیگر این کفش ارسال موقعیت مکانی است. حتی هنگام افتادن فرد به روی زمین هشداری برای عدم ایجاد محدودیت در حین استفاده این کفش به روی گوشی ایجاد می شود.

 

این کفش با استفاده از انرژی خورشیدی کار می کند؛ با ذخیره انرژی خورشیدی، این کفش هوشمند برای استفاده در شب نیز مناسب است. این تجهیز با شارژ گوشی هم قابل شارژ است. در ادامه به وسیله این کفش می توان گوشی همراه، تبلت، هدفون و را نیز شارژ کرد.

 

لژ این کفش هم به صورتی طراحی شده است که تجهیزات در نقاط فشار قرار نگرفته اند و هیچ آسیب و فشاری به تجهیزات و پا وارد نمی شود.

 

همچنین نوع بافت این کفش باعث جلوگیری از تعرق و خستگی پا، دفع بوی بد پا و جلوگیری از بیماری هایی مانند قارچ پا می شود.

 

منبع: سینا پرس

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.