باید به مسئولین آسایشگاه برای انجام کارها در این یکسال دست مریزاد گفت

 

هر زمانی صحبت از حاج محمود پارچه باف به میان میاد، ذهن همه به ساخت ضریح پربرکت حرم اقا امام حسین(ع) روانه میشه.

  آشنایی ما با این پیرغلام با اخلاص زمانی بود که ایشون به عنوان  رئیس هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین(ع) مشغول به فعالیت بودند و ما برای گرفتن گزارش مزاحم میشدیم.

اما بعد از این سالها به غیر از حضور در هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین(ع) به عنوان رئیس ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت علیهم السلام مشغول به فعالیت هستند.

این مدتی که در آسایشگاه حضور دارم در تلاش بودم تا حاج محمود برای بازدید بیان، که شکر خدا این امر در اول مرداد یعنی یکسالگی حضور موسسه انوار افتاب در اسایشگاه اتفاق افتاد.

حاج محمود به همراه حاج مسعود زنگی پیش ما امدند و بعد از کمی صحبت و درددل، برای بازدید به اتفاق داخل اسایشگاه رفتیم؛ هر چقدر بیشتر داخل اسایشگاه دور می زدیم مهمانان بیشتر مدیریت جدید و پرسنل را تحسین می کردند.

حاج محمود گفتند که از چند سال پیش که اسایشگاه امدند تا به امروز، تغییرات بسیاری اتفاق افتاده و باید به مسئولین انوار افتاب خدا قوت گفت، این ساخت و سازها به این سادگی اتفاق نمی افتد.

حاج اقا زنگی هم گفتند که من قبل از امروز خیلی از مدیریت خانم پورمحمدی شنیده بودم اما با این موارد و پشتکاری که از ایشان دیدم واقعا موفق هستند و باید برای این اتفاقات ایشان را تحسین کرد.

بعد از این بازدید قرار بر این شد که حتما نشستی مشترک داشته باشیم که شاید بتوان برای مشکلات جاری اسایشگاه و بهتر شدن وضعیت مددجویان کاری انجام داد.

برای دیدن گزارش تصویری این بازید اینجا کلیک کنید.

 

برای آشنایی با آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

 

 

جلال بیطرفان

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.