پیام تبریک مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب به مناسبت عید فطر

 

فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم، با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت؛ متن این پیام به این شرح می باشد.

 

بسمه تعالی

 

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد شکر که آن رفت

 

خداوند بزرگ را سپاس که بار دیگر توانستیم در رمضان المبارک سر بر آستان رحمت لا یزالش بگذاریم و از درهای باز مغفرت این ماه توشه ای از تقوی برداریم .

 

عید فطر عید رویش و شکفتن جوانه امید و عید بشارت های الهی و روز خوب مهربانی‌ها و گشودن ابواب رحمت الهی و عید آموزش شكر براي توفيق عبادت، ذكر، خشوع و توسل به بارگاه كبريايي حضرت حق می باشد.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به تمام مسلمین، مددکاران و پرسنل تلاشگر مرکز و به خصوص خیرین و نیکوکاران همیشه همراه که در این ماه مبارک بسیار خوش درخشیدند و در شب های قدر این کمکها به اوج رسید، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

اجرکم عندالله

 

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲  مصادف با اول شوال ۱۴۴۴   

 

خاطرنشان می شود، موسسه خیریه انوار آفتاب در حال حاضر پذیرای ۷۴۰ خانواده نیازمند تحت پوشش و همچنین بیش از ۴۲۰ نفر از سالمندان و معلولین ذهنی در آسایشگاه قم بوده که عمدتا مجهول الهویه یا بی سرپرست هستند.

 

آسایشگاه سالمندان و معلولین قم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی کشور می باشد و با کمک مردم نیکوکار اداره می‌گردد.

 

خاطرنشان می شود این موسسه خیریه آماده دریافت فطریه و کفاره میباشد.

 

۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۱۰۱۵  بانک رفاه - فطریه عام

۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۴۲۹۶۵  بانک رفاه - فطریه سادات

۶۳۶۰۷۳۷۰۱۰۰۰۰۰۲۲  بانک مهر ایران - کفاره روزه

 

لطفا پس از واریز رسید را به شماره ۰۹۲۰۷۲۰۷۲۰۰ ارسال نمائید

تلفن ۰۲۵۳۷۲۲۶۰۵۰

 

برای آشنایی با موسسه انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.