برای دومین سال پیاپی از موسسه خیریه انوار افتاب به عنوان موسسه برتر تجلیل شد + عکس

 

همزمان با هفته گرامیداشت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، مردمی‌سازی و فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه، برای دومین سال پیاپی از موسسه خیریه انوار افتاب تجلیل شد.

 

در این مراسم که با حضور وحید یامین‌پور دبیر شورای عالی جوانان کشور برگزار شد از ۲۸ تشکل جهادی قم و از خدابخش اسماعیلی به عنوان نماینده موسسه انوار افتاب در تالار فرهنگ و هنر این استان تجلیل شد.

 

وحید یامین‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با بیان اینکه کار داوطلبانه و عام المنفعه دو خصوصیت اصلی تشکل‌های مردمی است، گفت: ارتقای بینش، بهبود کیفیت زندگی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سه کارکرد تشکل‌های مردمی است و دولت وظیفه دارد از این حرکت‌ها حمایت کند.

 

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌ها و شاخص‌های تشکل‌های مردمی استان اظهار داشت: نخستین ویژگی تشکل‌های قم، خدمتگزاری به حرم کریمه اهل بیت‌(س) است، همچنین هیچ انتظاری برای حمایت دولتی ندارند.

 

خدابخش اسماعیلی اعضای هیات مدیره و مدیر آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب نیز با بیان اینکه خدمت به نیازمندان و برداشتن قدم های خیر، در مسیر بندگی خداست، افزود: کار خیر خیلی در زندگی ما موثر بوده و از ابتدای ورود به این کار تاثیر آن در زندگی ما بسیار مشهود است.

 

برای آشنایی با موسسه انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

گزارش تصویری | تجلیل از موسسه انوار افتاب در مراسم تقدیر از موسسات برتر

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.