برای چندمین بار از موسسه خیریه انوار آفتاب تجلیل شد

 

در آیین تجلیل از تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه استان قم که در سالن اجلاس مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد، از موسسه خیریه انوار افتاب نیز تجلیل شد.

 

خدابخش اسماعیلی از اعضای هیات مدیره و مدیر آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب در این مراسم با بیان اینکه خدمت به نیازمندان و برداشتن قدم های خیر، در مسیر بندگی خداست، افزود: کار خیر خیلی در زندگی ما موثر بوده و از ابتدای ورود به این کار تاثیر آن در زندگی ما بسیار مشهود است.

 

حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسمبا بیان اینکه حوزه خیر و احسان بخشی از جورچین نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن خیر، نیکوکاری، محبت و عاطفه آنهم بر مدار خدا انجام شود دارای سلامت و همبستگی اجتماعی دینی هستند. اگر می‌خواهیم جامعه ما دینی، ارزشی و اسلامی باشد تمام مردم خیر و احسان را باید ساری و جاری کنند.

 

وی با اشاره به این نهاد های مردمی متولی امر خیر و احسان در جامعه هستند ابراز کرد: این گروه‌ها برخواسته از بطن مردم هستند بدون توجه به ساختار سخت اداری فعالیت خود را دسته‌‌جمعی و دلی پیش می‌برند تا به مظلومان و محرومان کمک کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطه مهری، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان قم نیز با بیان اینکه این مراسم نتیجه تعامل و هم‌افزایی بیشتر اصحاب خیر و نیکوکاری استان است خاطرنشان کرد: امید است تا با برگزاری چنین مراسماتی بتوانیم دست‌گیری بیشتری از نیازمندان استان کنیم و با لطف خدا این کار خیر و پربرکتی که خیران استان از گذشته شروع کرده‌اند ادامه‌دار و پرخیر و برکت باشد.

 

خاطرنشان می شود در اردیبهشت سال 1401 و  مرداد ماه امسال نیز همزمان با هفته گرامیداشت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، مردمی‌سازی و فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه از موسسه خیریه انوار افتاب تجلیل شده بود.

 

برای آشنایی با موسسه انوار آفتاب اینجا و برای مشارکت و نیکوکاری اینجا کلیک کنید.

 

 

جلال بیطرفان

 

مطالب مرتبط

گزارش تصویری | تجلیل از موسسه انوار افتاب در مراسم تقدیر از موسسات برتر

برای دومین سال پیاپی از موسسه خیریه انوار افتاب به عنوان موسسه برتر تجلیل شد + عکس

 

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.