دیدار مدیرکل دفتر کودکان ونوجوانان بهزیستی از مراکز نگهداری در قم

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در سفر به قم از مراکز نگهداری ایتام و فرزندان بهزیستی بازدید کرد.


دکتر سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور باتفاق خانواده و همراهی دکتر محمدی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی قم و کارشناسان دفتر کودکان استان از  مرکز دولتی و غیردولتی نگهداری فرزندان بهزیستی قم اعم از شیرخوارگاه و مرکز نوباوگان صدف و مراکز کوثر و مریم ویژه نگهداری دختران بی سرپرست  بازدید کرد.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در این بازدید عیدانه ضمن دیدار چهره به چهره با فرزندان و گفتگو با مدیران ، مربیان و مراقبین این مراکز ضمن تبریک عید نوروز و سال جدید و تقدیر از خدمات شبانه روزی پرسنل خدوم این مراکز  به ارزیابی وضعیت پرورشی تربیتی مراکز پرداخت .

دکتر بابایی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید جامع مراکز شبه خانواده و فرزندخواندگی در آینده ای نزدیک  و اصلاح فرایند پذیرش و ترخیص کودکان و تلاش در جهت تسریع و تسهیل امور این مراکز به مشکلات شیرخوارگاه های کشور در خصوص تامین نیروی انسانی هم اشاره ای داشت و اعلام کرد با تدابیر ریاست محترم سازمان بزودی این مشکل مرتفع خواهد شد و با استفاده از ظرفیت موسسات غیردولتی دارای صلاحیت سعی در استفاده بیشتر از خدمات این بخش در اداره مراکز مذکور خواهیم داشت .

list item image

مواد غذایی

برنج، روغن، حبوبات، مرغ، تخم مرغ، پنیر، مربا، حلوا، شکر و قند، چای، شیر، سس مایونز، ادویه جات، آبلیمو، ماکارونی، سیب زمینی، پیاز، میوه فصل و...

list item image

پوشاک

حوله حمام و دستی، پارچه لباس، پارچه ملحفه، بالش و تشک، دمپائی، جوراب، پتوی مسافرتی، کلاه، پتو، دستکش، لباس های متنوع

list item image

بهداشتی و شوینده

ایزیلایف، شامپو، مایع های: (ظرفشویی، دستشویی، سفید کننده، جرم گیر، نرم کننده)، پودر دستی و ماشینی، صابون، لیوان یکبار مصرف، ماگ

در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم بیش از 420 سالمند و معلول نیازمند و بی سرپرست بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند. تمام نیازهای این عزیزان با کمک و همت مردم نیکوکار تأمین میگردد. شما نیز میتوانید ما را در نگهداری این عزیزان یاری نمائید. 

پرکاربردترین اقلام مورد نیاز:

به اطلاع صاحبان محترم کسب و کار میرساند تمامی اقلام اهدائی به مؤسسه خیریه انوار آفتاب معاف از مالیات می‌باشد.